SIKÇA SORULAN SORULAR!


Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

oppo.biz.tr’den ürün satın alabilmek için üye olmanıza gerek yoktur. Fakat üye olmanız aldığınız ürünün garantisini kullanmamanız açısından daha iyi olacaktır. Üyelik için sizden Ad-Soyad, E-Posta Adresi ve Telefon Numarası istenmektedir. Verdiğiniz iletişim bilgileri siparişinizde oluşabilecek sorunlar nedeniyle size yapılacak olan geri dönüşlerde kullanılmaktadır.

 

Siparişim hangi kargo ile gelecek?

Siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir.

 

Siparişim neden hala “Ürünler Hazırlanıyor” görünüyor?

Siparişler çalışma saatleri içerisinde sırayla kontrol edilmektedir. Siparişinizin durumu “Ürünler Hazırlanıyor” olarak görünüyorsa paketleme için sıraya alınmış demektir. Hafta içi saat 16:00'a kadar verdiğiniz siparişler aynı gün içerisinde kargoya teslim edilecektir.

 

Siparişim neden “Ödeme Bekliyor” görünüyor?

Kredi Kartı siparişlerinizde işleminizin kartınızdan geçmemesi(kartınızın elektronik alışverişe kapalı olması, bakiye yetersiz olması) kaynaklı olabiliyor. Eğer sistemimizden kaynaklı olduğunu düşündüğünüz durumlarda bizleri +90 551 667 13 99 numaralı hattımızdan arayınız.

 

Siparişim neden “Onay Bekliyor” görünüyor?

Havale/EFT siparişlerinizde ödeme gerçekleştirilmeden siparişinize Onay verilmez. Ödeme yapılması durumunda çalışma saatleri içerisinde siparişinizin durumu “Ürünler Hazırlanıyor” olarak güncellenecektir.

 

Aradığım ürüne en kolay nasıl ulaşabilirim?

Aradığınız ürüne en kolay arama çubuğundan ulaşabilirsiniz. Arama çubuğuna aramak istediğiniz modeli ve ürünü yazarak cihazınıza uyumlu tüm aksesuarları listeleyebilirsiniz.

 

Neden Kapıda Ödeme ücreti vermem gerekiyor?

Kapıda ödeme seçeneği kredi kartı olmayan veya var olan kredi kartını internette kullanmak istemeyen müşterilerimiz için sunduğumuz özel bir hizmettir. Kapıda Ödeme seçeneğinde siparişinize ait ücreti, size kargoyu teslim eden kargo personeline nakit ödeme ile yapabilirsiniz. Kargo personeli sizden aldığı parayı bize ulaştırır. Kapıda Ödeme ücreti kargo personelinin parayı sizden alıp bize getirme ücretidir. Bu ücret kargo ücreti değildir. Kapıda Ödeme ücretini Havale/EFT yaparken bankanıza ödediğiniz ücret gibi düşünebilirsiniz.

 

Kargo "ücretsiz" yazıyor o halde neden Kapıda Ödeme ücreti ödüyorum?

huawei.biz.tr’de 100 TL ve üzerindeki tüm alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. Kapıda ödeme ücreti kargo ücreti demek değildir. Kapıda ödeme ücreti bir ödeme seçeneğidir. Kredi Kartı veya Havale/EFT ile ödeme yaptığınızda bu ücreti vermezsiniz. Sadece Kapıda Ödeme yapmak istediğinizde fazladan 15 TL ödersiniz. Kapıda Ödeme seçeneğinde ödemeyi gelen kargo personeline yaparsınız ve ödediğiniz para kargo firması tarafından bize ulaştırılır. Havale/EFT nedeni ile oluşan masraf müşteri tarafından karşılanır.

 

Aynı Gün Kargo ne demek?

Hafta içi saat 16:00’a kadar sipariş vermeniz durumunda siparişiniz aynı gün kargoya teslim edilir ve İstanbul’a olan uzaklığınıza göre maksimum 2 veya 3 iş günü içerisinde sizlere teslim edilir. 16:00’dan sonra verdiğiniz siparişler bir sonraki gün kargoya teslim edilir. "Aynı Gün Kargo" ifadesi ürünlerinizin aynı gün içinde size teslim edileceği anlamına gelmez.

 

Kargom verdiğim adrese ne zaman ulaşır?

Siparişleriniz Türkiye’nin her yerine Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. İstanbul’a uzaklığı 600 km.’ye kadar olan illere, ürünlerinizin kargoya teslim edilmesinden sonra 24 saat içerisinde teslimat yapılır. 600 km.’den uzak iller için bu süre maksimum 2 iş günü sürmektedir.

 

Telefonla sipariş verebilir miyim?

Yalnızca internet sitemiz üzerinden sipariş verebilirsiniz.

 

Yurtdışına ürün gönderiyor musunuz?

KKTC’ye ve yurtdışına ürün gönderilememektedir.

 

Toptan ürün almak istiyorum, ne yapmalıyım?

Toptan ürün almak için müşteri temsilcilerimizle irtibata geçmeniz gerekmektedir.

 

Siparişimi kargo şubesinden teslim almak istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Bunun için sipariş formunda Adres kısmına, ürünleri teslim almak istediğiniz Yurtiçi Kargo şubesinin İl, İlçe ve Şube ismi bilgisini yazmanız yeterlidir.

 

Renk seçmedim, bana hangi renk göndereceksiniz?

Renk seçimi yapmadığınız takdirde, +90 551 667 13 99 numaralı hattımızdan bizleri arayarak renk seçeneğinizi müşteri temsilcilerimize belirtebilirsiniz.